Фізична культура 7 клас


22.05.20
Доброго дня,діти!
Сьогодні у нас Семестрове теоретичне оцінювання за модулем  "Легка атлетика"
Перед початком проходження тестових завдань виконайте розминку,яка складатиметься з повільного бігу,комплексу загальнорозвивальних вправ (можна з палицею)
виконайте спеціальні бігові вправи (за відео)
Протягом вихідних днів активно відпочивайте на свіжому повітрі.
КОНРОЛЬНІ ТЕСТИ.

1. Де зародилася легка атлетика?
варіанти відповідей

 а) Іспанія                  б) Греція                в) Італія

2.Як традиційно називають «Легку атлетику»?
варіанти відповідей

а) королева спорта      б)цариця полів   в) цариця
3.Який вид не являється легкоатлетичним?
варіанти відповідей

а)крос                                              б)біг з бар`єрами 
                                                                                                                                                                                     в)біг з перешкодами                          г)біг на лижах

4.Які фізичні вправи включає в себе легка атлетика?
варіанти відповідей

а)стрибки, багатоборства, гімнастичні вправи

 б)спортивна ходьба, біг, метання, стрибки і багатоборства


в)біг, метання, стрибки через скакалку і багатоборства

5.Біг по пересиченій місцевості називають?
варіанти відповідей

а)крос            б)конкурс             в)марш - кидок
6.Яка фізична якість виховується при бігу на довгу дистанцію.?
варіанти відповідей

а)витривалість      б)швидкість        в)силу           г)гнучкість
7.Скільки спроб виконує спортсмен на змаганнях з стрибків у довжину з розбігу?
варіанти відповідей

а)Дві               б)Три         в)Чотири            г)Одну
8.Який результат зараховується під час стрибків у довжину з розбігу?
варіанти відповідей

а)перший          б)другий    
                                                                                                                                                                                  в)третій             г)накращий
9.Заключне прискорення під час пробігання дистанції:
варіанти відповідей

а)Закінчення        б)Добігання          в)Фінішування
10. Фази стрибка в довжину з розбігу за послідовністю виконання?
варіанти відповідей

а)Розбіг, відштовхування, приземлення, політ

б)Приземлення, політ, розбіг, відштовхування


в)Відштовхування, політ, розбіг, приземлення

 г)Розбіг, відштовхування, політ, приземлення
11. Як можна метати малий м’яч?
варіанти відповідей

а)з місця    б)тільки з розбігу       в)з місця або розбігу
12.Які дії для організму будуть корисні одразу після бігу?
варіанти відповідей

а)сісти та відпочити  б)випити багато води
 в)перейти на повільну ходьбу, відновити спокійне дихання

13.Чи дозволяється під час підготовки до низького старту виносити руки за лінію старту?
варіанти відповідей

а) так  б) тільки з дозволу судді        в)ні
14.Яких снарядів для метань не існує в легкій атлетиці
варіанти відповідей

а)молот  б)жердина  в)диск   г)спис       д)граната

 Бажаю успіхів!








18.05.20
Добрий день,учні 7 класу!
Залишилось у нас з вами 5 уроків фізичної культури.У п"ятницю 22 травня тематичне оцінювання за модулем "Легка атлетика".
Сьогодні у нас тема уроку "Виконання стрибкових вправ",розвиток швидкісно-силових якостей.
Розпочинаємо урок з ходьби на п"ятках,на носках,переходимо на повільний біг.
Виконуємо спеціальні бігові вправи (див.урок за 8.05)
Приступаємо до виконання комплексу  загальнорозвивальних вправ.
За бажанням можна виконувати космплекс,який вам найбільше до вподоби (відео)
або власні вправи.
Після виконання комплексу загальнорозвивальних вправ 2 хв активного відпочинку і приступаємо до виконання стрибкових вправ.
Користуючись відео матеріалами.


Після виконання стрибкових вправ  на свіжому повітрі граємо у рухливі ігри на  розвиток кмітливості,уваги, коородинації рухів.
Розвиваємо почуття товариськості,відповідальності.
БАЖАЮ  УСПІХІВ!

19.05.20
ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗА МОДУЛЕМ
"ЛЕГКА АТЛЕТИКА"( переглянути відео,презентації),
які давалися під час дистанційного навчання.
















15.05.20
Вітаю вас,діти!
Тема сьогоднішнього уроку: розвиток фізичних якостей.
Розпочинаємо урок з стройових вправ (повороти на місці),ходьба різновидна,повільний біг з прискоренням (скільки дозволяє місцевість)-3-5 прискорень до 30 м.
Виконаємо комплекс загальнорозвивальних вправ на місці (див. урок за 04.05)
Рухливі ігри з м"ячем, ігри на кмітливість,увагу - виконуєте протягом вихідних.
Гарного настрою та здоров"я!





12.05.20.
Добрий день,діти!
Розпочинаємо урок фізичної культури з повільного бігу,повторюємо комплекс загальнорозвивальних вправ з гімнастичними палицями (див.попередній урок)
Виконати  великі кругові оберти руками одночасно вперед і назад по 10 разів,
виконати згинання та розгинання рук в упорі лежачі 2 підходи по 10 разів
Повторимо спеціальні бігові вправи (див. попередн.урок)
Рухливі ігри на свіжому повітрі.
Сьогодні ми повинні з вами виконати метання м"яча спосібом "із-за голови через плече" на результат,але можливості такої не маємо,тому закріпимо техніку метання м"яча.
Замість крапочок вставте правильне слово і надішліть  фото виконаної роботи мені.


Вивчення в школі метання малого м'яча як виду легкої атлетики розпочинається з першого класу. Опановуються рухи тримання малого м'яча, метання в горизонтальну та вертикальну ............з місця
Метання виконують м"яча,гранати,................,    .........................
Метання м"яча спосібом "із-за голови через плече" виконують з місця  і з ....................
м"ячем вагою................. гр. в коридор .який має............. ширину.
Метання м"яча поділяється на ..........   фази:тримання м"яча, розбіг,........,   ........................
Розбіг під час метання м"яча складається з двох частин - попередньої і ....................
Довжина розбігу у хлопців приблизно.........м, а у дівчат на ........... менша.
Після випуску м"яча  учень не повинен переступати контрольну лінію,інакше спроба буде...................
Якщо учень метнув м"яч за межі коридора всі три спроби,то.................................







08.05.20
Вітаю всіх учнів!
Попереду у нас з вами три дні вихідних,тому відпочивайте не тільки за компютером чи  у ліжку, а й на свіжому повітрі.Будьте активними,грайте у рухливі ігри.

Сьогодні ми з вами на уроці будемо розвивати фізичні якості дітей: силу,витривалість,координацію рухів.
Виконайте звичайну ходьбу на місці і поступово перейдіть на біг на місці (3-5 хв)
Виконаємо копмлекс загальнорозвивальних вправ з гімнастичними палицями.
Наступне завдання можна виконувати як у кімнаті,якщо не дозволяють погодні умови , так і на свіжому повітрі.
Виконуємо спеціальні  бігові вправи.


А далі продовжуємо працювати з вправами для розвитку сили м"язів живота.
Повернемося до уроку за 17.04.20.
Ми з вами працювали тільки з першою частиною вправ, а сьогодні виконаємо другу частину вправ для м"язів живота.
Уважно дивіться відео,хвилинки відпочинку дотримуємось так само.Навантаження можна зменшити до 20 с.,дивлячись на ваше самопочуття.

Бажаю всім активних вихідних і гарного здоров"я!




04.05.20 -05.05.20
Добрий день,діти!
Залишилося зовсім трішки уроків дистанційного навчання і попереду на вас чекають довгі літні канікули.

Протягом цих останніх уроків ми з вами будемо повторювати техніку виконання стрибків,метання,низького старту,біг на  різних дистанціях.

Розпочнемо сьогодні урок з комплексу загальнорозвивальних вправ







Виконаємо стрибкові вправи на свіжому повітрі:
почергові стрибки на правій -20 р. на лівій - 20 р.на двох ногах - 50р.
Відпочинок 1 хв.
Перестрибування через перешкоду висотою 30-40 см - 10 разів.-відпочинок 1 хв.
Повторимо  ці два завдання ще раз.
Успіхів!


Домашнє завдання
Повторимо тему уроку за 07.04.20 (техніка виконання стрибка у довжину з розбігу)


Скласти  три- п"ять  тестів за модулем "Стрибки у довжину з розбігу спосібом "зігнувши ноги"




28.04.20
Всім учням фізкультпривіт!
Сьомий урок фізкультури    РОЗПОЧНЕМО

                                                 
Довгострокове перебування за комп'ютером стомлює очі, шию, спину і навіть пальці. Від постійного сидіння виникають тягнучі болі в області шиї, хрускіт при нахилах і поворотах тулуба, сколіоз, защемлення нервів.  Вправи для спини − це відмінна профілактика захворювань хребта і основа красивої постави .

Вправи для працюючих за комп'ютером, які можна виконувати не встаючи з місця
1.      Сидячи на стільці, обіприся про його спинку. Заведи руки за голову, зроби вдих і 3-5 разів сильно прогнися назад. Видихни.
2.      Повільно піднімай і опускай плечі.
3.      Повільно покрутити головою вправо і вліво.
4.      Потягнися, піднімаючи руки вгору, з глибоким вдихом і видихом.
5.      Нахиляйся в сторони, торкаючись руками підлоги.
6.      Поперемінно піднімай зігнуті ноги, спираючись руками на сидіння стільця.
Вправи виконувати 30 с.
Після цього можете працювати далі

Контрольні тести  по презентації "Легка атлетика - королева спорту"

(у деяких питаннях може бути декілька  варіантів відповіді)


1. Олімпійський вид спорту, який об'єднує спортивні дисципліни, що включають змагання з бігу, стрибків, метань та спортивної ходьби
 А)Легка атлетика;  б)Бокс;  в)Футбол;  в)Волейбол

2.Види метання у легкій атлетиці:

А)Молоту;  б)Списа;  в)Диска ;   в)Штанги

3.Як називається третя частина стрибка у довжину?

а)розбіг ; б)політ; в)приземлення;      г)відштовхування

4 .7,26 кг - це вага
а) м"яча; б) гранати;в) ядра; г) диска
5.Яку дистанцію має марафонський біг?

а)35 км 190 см;б)25 км 150м;в)42 км 195 м г) 54 км

6. Крос-це

А)біг з прискоренням;б)біг з бар'єрами; в)біг по пересіченій місцевості

7. Як називається збільшення швидкості після старту?

А)старт ; б)стартовий розбіг;   в)прискорення

8.Стрибки у легкій атлетиці поділяють на:
а)                                                               б)

стрибки у висоту                                                  стрибки у ширину
 стрибки у довжину                                               потрійний стрибок

стрибок з жердиною                                                стрибок навхрест

9.Біг є складовою частиною:

А)стрибків;  б) присідання;  в) метання;  г) підтягування

10.Стипль-чез –це…
А) ходьба; б) танці; в) біг з перешкодами; г) стрибки

11.Древній вид спорту популярний у Стародавній  Греції:
а) стрільба з лука; б) метання в ціль; в) стрибки з жердиною; г)метання диска
12.Яке твердження правильне:
а)Легка атлетика - олімпійський вид спорту, що влючає вправи з ходьби, бігу, стрибків, метання та складених з цих видів багатоборств, які в свою чергу поділяються на численні види та різновиди
б) Легка атлетика - олімпійський вид спорту,що включає в себе гімнастику,біг,стрибки,плавання,які в свою чергу поділяються на численні види та різновиди
в) Легка атлетика -  королева краси,яка включає в себе численні види та різновиди вправ на брусах,батуті та біг по пересіченій місцевості




                                                                                                                                                  












27.04.20

Добрий день,учні 7 класу!
 Я вже остаточно переконалася,що жодних фізичних вправ,завдань,які ви отримуєте протягом дистанційного навчання ви не виконуєте.І я сумніваюся,що ви граєте на свіжому повітрі у рухливі ігри або взагалі якось  активно рухаєтесь.

Сьогодні  уважно перегляньте презентацію "Легка атлетика",тому,що  дві умовні чверті( перша і четверта) ми з вами займаємось легкою атлетикою,завжди беремо участь у спортивних змаганнях.

Уважно перегляньте презентацію
за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1eqKi5ZhBnr9Vq0Phjs5ksdjFRgp-CTCY/view?usp=sharing

та підготуйтесь до контрольних тестів











24.04.20
Доброго дня,діти!
Сьогодні ми з вами повторимо техніку бігу на витривалість,тому що біг на витривалість - головна складова легкої атлетики.
Розпочніть заняття з ходьби,а потім поступово перейдіть на повільний біг.
Виконайте комплекс загальнорозвивальних вправ.
Згинання та розгинання рук в упорі лежачі -дівчатка 10р.хлопці 15.
Стрибки  через скакалку (якщо нема візьміть звичайний шнур,вірьовку)
2 підходи по 50 разів з перервою 1 хв.
УВАГА!
Обираєте одне з двох завдань (згинання рук чи стрибок ) виконуєте на свіжому повітрі,знімаєте на відео і відправляєте на  мій вайбер

А ми продовжуємо урок.Отже.
 Витривалість - це здатність робити ефективну роботу визначеної інтенсивності протягом часу, передбаченого специфікою змагань. Витривалість характеризується здатністю організму протистояти стомленню і відновлювати працездатність після перенесених навантажень. Фізична витривалість як рухова якість людини — це її здатність долати втому у процесі рухової діяльності.
Фізична витривалість має велике значення для життєдіяльності людини, бо дозволяє: тривалий час підтримувати високий рівень інтенсивності рухової діяльності; виконувати значний обсяг роботи; швидко відновлювати сили після навантажень.  Повторний, інтервальний, рівномірний, перемінний, біг є прекрасним засобом виховання витривалості
 Рівномірний біг ,який ми з вами виконуємо   кожний урок на початку підготовчої частини у вигляді легкого бігу є важливом ключовим моментом у розвитку витривалості.
Дистанції,які  сприяють розвитку витривалості  починаються з 300- 500 метрів.
Уважно подивіться відео,техніку виконання бігу.
КОНТРОЛЬНІ питання:
1 Що таке фізична витривалість?
2.Які на вашу думку ознаки відсутності витривалості в учня?
3.Витривалість може проявлятися тільки під час бігу?
4.Чи вважаєте ви себе людиною з фізичною витримкою?

21.04.20
Добрий день,діти!
Сьогодні ми з вами повторимо техніку виконання низького старту,який використовують при бігу на короткі дистанції.
Урок  розпочинається з ходьби,яка поступово переходить у повільний біг.
Виконаємо комплекс загальнорозвивальних вправ (за бажанням можна з гімнастичною палицею)
Повторимо вправи для м"язів живота (відео попереднього уроку)
і переходимо до опрацювання  тексту  техніки низького старту.
Можете спробувати виконати імітацію низького старту на три команди:
На старт! Увага! Марш!


Техніка бігу на короткі дистанції
Біг на короткі дистанції - спринт - умовно поділяється на чотири фази:
старт, стартовий розбіг, біг по дистанції, фінішування.
Найбільш важкими елементами спринтерського бігу є старт і перші кроки стартового прискорення.
Саме вони вимагають від бігуна високої швидкості, сили, координації.
Початок бігу - старт. У спринті застосовується низький старт.

 Виконання команди «На старт!»
Пальці рук утворюють пружний звід, кисть паралельна лінії старту. Прямі ненапружені руки

 розставлені на ширину плечей. Голова продовжує вертикаль тулуба, спина рівна або трохи
напівкругла. Погляд спрямований вниз за лінію старту. Вага тіла рівномірно розподілена між
 руками, стопою попереду стоїть ноги і коліном іншої ноги. Стопи спираються на поверхню
 колодок так, щоб носок шиповок стосувався поверхні доріжки.
За командою «Увага!» (Рис. 2.6) бігун злегка випрямляє ноги, відриває коліно ззаду стоїть
 ноги від доріжки. Цим він кілька переміщує ЗЦМ тіла вгору і вперед, плечі висуваються за
лінію старту. Тепер вага тіла розподіляється між руками і ногою, що стоїть попереду. Ступні
 щільно впираються в опорні майданчики колодок. Таз піднімається вище рівня плечей на
10-15 см. М'язи сідниць напружені, ноги заряджені на рух. Тулуб тримається прямо. Голова
 залишається в незмінному положенні по відношенню до тулуба.
Погляд спрямований вниз. Положення бігуна, прийняте по команді «Увага!», Не повинно бути надто
 напруженим і скутим. Але в той же час спринтер повинен перебувати в стані стислої пружини, бути готовим стартувати.

Проміжок часу між командою «Увага!» І сигналом до початку бігу правилами не регламентований. Інтервал може бути змінений стартером у зв'язку з різними причинами. Це зобов'язує бігунів зосередитисядля сприйняття сигналу.
Почувши постріл (або стартовий сигнал - команду «Марш!»), Бігун блискавично
 спрямовується вперед. 

Головне завдання бігуна  по дистанції утримати швидкість рухаючись  по біговій доріжці.

Фінішування 
. Максимально розвинену швидкість в спринтерському бігу необхідно підтримувати до кінця
дистанції, а при можливості прискорити до фінішу.
Біг закінчується в момент, коли бігун торкнеться тулубом вертикальної площини, що проходить через лінію фінішу. Той, що біжить першим, стосується стрічки (нитки), простягнутою на висоті
 грудей над лінією,що позначає кінець дистанції. Щоб швидше її торкнутися, треба на
останньому кроці зробити різкий нахил
 грудьми вперед, відкидаючи руки назад. Цей спосіб називається «кидок грудьми».

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ:

1.На які фази поділяється біг на короткі дистанції?
2.Яка рівновага тіла  під час команди "На старт"?
3.Головне завдання бігуна на біговій доріжці.
4.Як правильно зробити фінішування?








Техніка                
Саме во

17.04.20

Добрий день шановні учні і батьки!
Ми ще подолали один тиждень дистанційного навчання.
Дуже хотілося б щоб діти дотримувалися режиму і активно відпочивали на свіжому повітрі.Це важливо для здоров"я дітей.


ДОРОГІ УЧНІ!
Сьогодні і на вихідних знайдіть час протягом дня виконати :
 - біг (4хв),
 - вправа для встановлення дихання,
- комплекс загальнорозвивальних вправ,
- стрибки на місці 50 р.
- стрибки в довжину з місця -6-8 підходів,

Після цьго виконайте вправи для м"язів живота користуючись відео.

УВАГА! Вправи  виконуємо  тільки І частину по 30 секунд на одну вправу (до відпочинку)
Якщо час виконання одніє вправи вам дається важко зменшіть його до 20с.




Бажау успіхів!

Вітаю всіх батьків,дітей з Великодніми святами!

 В цей недільний день хочеться побажати блага і добра. Нехай на душі буде тепло і спокій, над головою буде мирне небо, а поруч — улюблені і веселі рідні та друзі. Нехай це свято подарує розуміння, гармонію і радість. Бажаю, щоб всі жалі і образи пішли геть, а залишилися тільки любов і щастя.

                                                               








06.04.202                                                                                                      Гра «Прибери зайве»                                      
                                                                                                                              
     1.Олімпійські ігри є:
а) зимові;     б) осінні;     в) літні;     г) параолімпійські.
                      
     2. Що є символом Олімпійських ігор?
а) п’ять переплетених кілець;                                                                     
 б) п’ять переплетених бубликів;                                           
 в) п’ять переплетених кульок.
                             
     3. Фізична культура це:
а) розваги на свіжому повітрі;                                                
б) частина людської культури;                                                             
 в) прагнення до вищих спортивних досягнень.
     4. З чого починається день кожної людини?               
  а) зі сніданку;     б) з ранкової гімнастики;     в) зі співу.
     5. З якого старту починається біг на короткі дистанції?  
а) високого;         б) низького;           в) довільного.
      6. Як називається початок дистанції ?
а) старт;                          б) фініш;                     в) початок.
      7. Як називається кінець дистанції ?
а) стоп;                      б) фініш;                    в) кінець.
3
     8. Які  команди даються під час бігу на короткі дистанції ?
а) Увага!Бігом! Руш!;                        б) На старт! Увага! Марш!;  
                  в) Приготувались!Вдихнули! Побігли!

      9. Щоб бути здоровим потрібно:
а) співати;                                                                                       
 б) працювати з комп’ютером;                                             
  в) займатися фізкультурою

Завдання виконати на аркуші паперу і переслати :
- вайбер за номером 0967801187;
tetanazizkun68@gmail.com



07.04.2020

Доброго дня,діти!
Сьогодні у нас 7 квітня і тема уроку "Повторити техніку стрибка у довжину з розбігу спосібом "зігнувши ноги"
Спочатку виконаємо комплекс загальнорозвивальних вправ.

1.      В. п.- основна стійка. 1 - крок лівою (правою) ногою в сторону, ру­ки в сторони, прогнутися (вдих); - в. п. «видих». Те саме іншою ногою. Повторити 4-разів.
2.      В. п. стійка, ноги нарізно, руки на пояс, - поворот тулуба ліворуч, руки в сторони; - в. п.; 3 - нахил уперед, руками торкнути­ся підлоги (ноги не згинати); - в. п. Те саме в інший бік. Дихати довільно. Повторити 3-рази в кожний бік.
3.      В. п.- упор, стоячи на колінах. - ліву (праву) руку вгору, праву (ліву) ногу назад, прогнутись (вдих); - в. п. (видих). Те саме ін­шою ногою. Повторити 5-разів кожною ногою.
4.      В. п.- упор лежачи. - зігнути ногу, підняти назад (видих); в. п. (вдих). Те саме іншою ногою. Повторити 4-разів.
5.      В. п. - упор, лежачи боком, упор у підлогу лівою рукою (праву на пояс).- віднести вбік праву ногу; - в. п. Те саме іншою ногою. Дихати довільно.
Повторити 
3-разів кожною ногою.
6. В.п. - основна стійка. 1 - руки за пояс, ліву ногу зігнути вперед (видих); 2 - опустити ногу, руки в сторони (вдих); 3 - зігнути ногу вперед, руки на пояс (видих); 4 - в. п. (вдих). Те саме іншою ногою. Повторити 5-6 разів кожною ногою.        
7.     В. п. - упор позаду, сидячи. - зігнути ноги, підтягнувши коліна до грудей; - випростати коліна вгору; - зігнути ноги; - в. п, Дихати довільно. Повторити 8-10 разів.
8.     В. п.- лежачи на спині, руки вздовж тулуба. - зігнути ноги, під­тягнувши коліна до грудей; 2-- рухи велосипедистів; - в. п. Дихати довільно. .Повторити 6-разів. Вправу можна виконувати в стійці на лопатках.
9.  В. п.- стійка, ноги нарізно, руки на пояс. - присісти на лівій нозі, праву випростати в сторону на носок, руки вперед (видих); - в. п. Те саме в інший бік. Повторити 5-разів у кожний бік.
10. В. п.- стійка, ноги нарізно, руки в сторони. - мах лівою ногою праворуч, руки ліворуч; - в. п. Те саме іншою ногою. Дихати довільно. Повторити 4-разів кожною ногою.
11. В. п.- основна стійка, руки за голову. 1-2 - підскоки на лівій нозі; 3-- підскоки на правій. Дихати довільно. Повторити 5-разів на кожній нозі.



Згадаємо  техніку виконання стрибка у довжину з розбігу.(відео)






Контрольні питання:
1.Як називається спосіб виконання стрибка у довжину з розбігу,який ми з вами виконуємо?
2.Відстань розбігу призначає вчитель,чи у кожного учня індивідуальний розбіг?
3.Скільки учень має спроб виконання стрибка при складанні навчального нормативу?(або на змаганнях)?

4.Якщо учень переступив дошку для відштовхування,то.....................


10.04.20

Доброго дня мої учні! Сподіваюсь, що ви всі здорові.
Працюєте не тільки за компютером, а й буваєте на свіжому повітрі.
Кожного уроку ми з вами виконуємо комплекс загальнорозвивальних вправ,під час яких навантаження отримують майже всі м"язи вашого тіла.
А ось чи виконуєте ви ранкову гімнастику я в цьому сумніваюсь.
Тому  завдання  з фізичної культури наступне:
вдягність спортивну форму або зручний для вас одяг,забезпечте себе доріжкою гімнастичною або те що маєте під рукою і разом з відео яке ви дивитесь починаєте працювати,повторювати  за дітьми  вправи які вони виконують.
А щоб я була впевнена,що ви справді працюєте вам потрібно все це зняти на відео і відправити  на мій вайбер.
Оцінку 12 отримає той учень,який  до виконання вправ залучить когось зі своєї родини.
Всім бажаю успіхів, гарного позитивного настрою!




       13.04.20.
Доброго дня!
Сьогодні урок фізичної культури з футболу і проходить у нас на  свіжому повітрі,тому відповідно погоді одягаємось і виходиво на подвір"я.
Виконуємо повільний біг або біг на місці  3 хв,потім переходимо до виконання комплексу загальнорозвивальних вправ.
Якщо запам"ятали комплекс з відео (попередній урок) виконуєте його,якщо ні - то вправи які ви пам"ятаєте з уроків.
Я думаю, що у вас є вдома м"яч,бо наступні вправи з м"ячем:
- повторіть ведення м"яча різними способами;
- удари по м"ячу;
- набивання м"яча ногою;
- якщо є можливість виконайте передачі м"яча.

Перегляньте відео.
Контрольні питання:
1. Де і  коли зародився сучасний футбол?
2.Назовіть українські футбольні команди.
3.Лідер вітчизняного футболу.
4.Головний  наставник динамівців.
5.Прізвища відомих українських футболістів.


14. 04.20.
Добрий день,діти!
Тема сьогоднішнього уроку: Повторення техніки метання м"яча спосібом 
"із-за голови через плече".
Підготовчу частину нашого уроку розпочніть з ходьби на місці (можна в русі),поступово перейдіть на повільний біг на місці до 3хв.
Виконайте комплекс загальнорозвивальних вправ ( або з відео ,або власні вправи)

Перегляньте презентацію.

https://drive.google.com/file/d/1ObVi_Zg1Rib5_wId0YcC5vYEO1THBrUV/view?usp=sharing

Контрольні питання:
1.Як називається техніка метання м"яча?
2.Яка вага метального м"яча?
3. Яка ширина коридору  в метанні?
4. З якиз фаз складається метання м"яча?
5. Помилки,які виникають під час метання м"яча





Немає коментарів:

Дописати коментар